شناسهٔ خبر: 109811 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی اعلام کرد؛

ثبت نام ۷ هزار و ۶۰۳ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید مجلسی/ تحویل واحدها تابستان سال آینده

شهر مجلسی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی با بیان ثبت نام ۷ هزار و ۶۰۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهر جدید از تحویل واحدها در نیمه اول سال آینده خبر داد.

شهرام مجیدی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  درباره وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید مجلسی خاطر نشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید مجلسی اصفهان ۱۵۷ نفر نسبت به افتتاح حساب اقدام کرده‌اند که از این میزان ۱۴۶  نفر بالای ۴۰ میلیون تومان واریز پول را انجام داده‌اند.

وی سهمیه شهر مجلسی برای طرح نهضت ملی را  ۹ هزار واحد اعلام کرد.

مجیدی درباره تامین زمین نیز گفت: از آنجا که داخل طرح تفضیلی به تامین زمین اقدام کردیم و آماده سازی آن‌ها در حال انجام است، این زمین‌ها نیز دارای تسهیلات است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی خاطر نشان کرد:برخی واحدها بالای ۶۰ درصد پیشرفت داشته‌اند.

وی در خصوص تحویل واحدها به مردم اظهار کرد: واحدهای آماده یعنی بالای ۶۰ درصد پیشرفت را به ۱۴۶ نفری که واریز اولیه داشته‌اند، تا اواخر نیمه اول سال آینده تحویل می‌دهیم و مابقی واحدها طبق روال اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی و با توجه به واریزی متقاضیان تحویل خواهد شد.

مجیدی افزود: تحویل هر واحدی به طور معمول دو سال به طول می‌انجامد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی گفت: از تعداد کل سهمیه شهر مجلسی تعداد ۶۱۴ واحد خود مالک و باقیمانده در قالب تفاهم نامه سه جانبه بوده است.

به گفته مجیدی تسهیلات بازآفرینی شامل شهر مجلسی نمی‌شود .

وی با اشاره به ظرفیت شهرهای جدید در تامین مسکن مورد نیاز مردم به ویژه در طرح نهضت ملی مسکن بر اهمیت تامین همه نیازهای زندگی و سکونت از جمله مدرسه،‌ درمانگاه،‌ خانه بهداشت،‌ مسجد و ... تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی با اشاره به ضرورت شهرسازی و نه تنها خانه سازی در طرح نهضت ملی مسکن و تاکید وزیر راه و شهرسازی بر این موضوع اظهار کرد: در حال حاضر تمامی واحدهایی که آماده تحویل به متقاضیان هستند دارای واحد تجاری،‌ مدرسه،‌ مسجد،‌ سرای محله، مکان ورزشی و ... است که توسط شرکت عمران شهر جدید مجلسی احداث شده و باید سایر دستگاه‌ها نیز در این زمینه همراهی کنند.

وی در پایان از دستگاه‌های خدمات رسان برای تامین انرژی مثل آب و فاضلاب، برق رسانی و ... واحدها در شهر جدید تقاضای همکاری کرد.