شناسهٔ خبر: 109820 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین خبر داد؛

 واگذاری ۴۳۰۰ مترمربع از اراضی ملی انارک برای احداث ایستگاه هواشناسی / کلنگ احداث ایستگاه هواشناسی تمام خودکار شهر انارک به زمین زده شد

مهدی علمی - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین با اشاره به واگذاری زمین دولتی ۴۳۰۰ مترمربعی شهر انارک برای احداث ایستگاه هواشناسی تمام خودکار، از آغاز عملیات اجرایی این پروژه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مهدی علمی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین اظهار داشت: آیین آغاز عملیات اجرایی ایستگاه هواشناسی تمام خودکار شهر انارک با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.  

وی با بیان اینکه ایستگاه هواشناسی شهر انارک در زمینی به مساحت حدود چهار هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث می‌شود اذعان داشت: فرایند واگذاری زمین استاندارد برای احداث این ایستگاه با مساعدت معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین انجام پذیرفت.  

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین گفت: اعتبار این پروژه حدود ۱۰ میلیارد ریال  است که بخشی از آن در حوزه آماده سازی سکوی هواشناسی (پلتفرم) و اجرای زیرساخت توسط خیرین شهر انارک تامین شده و سایر هزینه‌ها در حوزه نصب تجهیزات فنی و پشتیبانی شبکه از محل اعتبارات شهرستانی است.