شناسهٔ خبر: 109840 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری ایلام:

تردد در محورهای برون‌شهری ایلام ۲۵ درصد افزایش یافت

تردد.jpg مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون،تردد جاده ای در محورهای مواصلاتی بین استانی ایلام، 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (راهداری ایلام)؛نورالله دلخواه اظهار داشت: طی این مدت ( فرودین و اردیبهشت ماه) هفت میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۰۱ وسیله نقلیه در جاده های استان تردد کرده اند.

وی بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۲ ماهه ۸۳۷ هزار و ۳۳۲ وسیله نقلیه سنگین در محورهای ارتباطی استان ایلام تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: بیشترین میزان تردد در این مدت در محورهای ایلام - چوار با ۴۶۶ هزار و ۴۵۱ تردد و مسیر ایوان به اسلام آباد غرب با ۳۸۵ هزار و ۲۹۲ مورد تردد بوده است.

دلخواه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اهمیت راه های ارتباطی این استان بویژه مسیر ایلام به سمت شهرستان مرزی مهران به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین گفت: تاکنون در این خصوص بیش از ۶۳ کیلومتر حفاظ بتنی (نیوجرسی) در مسیر ایلام - مهران با هدف ارتقاء سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای نصب شده است.