شناسهٔ خبر: 109942 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوي هشدار داد؛

متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن مراقب پیامک‌های جعلی باشند 

يوسف زاده600-400.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوي از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در خواست کرد تا از باز کردن هرگونه لينك درج شده در پیامک دریافتی از شماره های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه خودداری کنند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوي)؛ عباس يوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوي در این خصوص گفت: از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن درخواست می کنم  تا از باز کردن هرگونه لينك داخل پیامک‌های ناشناس با موضوعاتی مثل واریز وجه خودداری کنند و آگاه باشند که هرگونه پیامک دریافتی از شماره های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه، جعلی و به قصد کلاهبرداری و سرقت اطلاعات حساب آنها بوده و لازم است متقاضیان از باز نمودن لینک های ارسالی در این پیامک ها و یا واریز وجه به شماره های اعلامی در آنها اکیداً خودداری کنند.

وی گفت: اخیرا پیامک‌هایی از طرف برخی افراد سودجو به متقاضیان نهضت ملی مسکن غالباً با محوریت پرداخت آورده ارسال می‌شود که در این خصوص به متقاضیان هشدار داده می شود از باز کردن هرگونه لينك درج شده در پیامک هاي دریافتی از شماره‌های شخصی خودداری کنند.

يوسف زاده در پایان گفت: اين اداره كل به هيچ وجه درخواست واريز وجه به صورت الكترونيكي و پيامكي نخواهد داشت و هرگونه واريز وجه تنها از طريق بانك هاي عامل و پس از طي مراحل اداري انجام خواهد شد.