شناسهٔ خبر: 110001 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان یزد:

پیشرفت طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان یزد

نشست شورای مسکن استان یزد.jpg سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در نشست شورای مسکن استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت : طرح‌های مسکن ملی مهریز و ۲۰۰ واحدی شهر یزد، تا اواخر همین ماه تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)، خواجه رضایی در حاشیه  این نشست گفت: تا آخر خردادماه طرح‌های آماده سازی اراضی در همه شهر‌ها به پایان می‌رسد. و بعد از آن شاهد آغاز ساخت واحد‌های مسکونی خواهیم بود.

وی تاکید کرد تیرماه، آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکونی طرح ملی مسکن در همه شهرستان‌ها خواهد بود

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: در نشست امروز شورای مسکن استان یزد در خصوص پیشرفت فیزیکی و وضعیت تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های بافق، بهاباد، خاتم، مروست، ابرکوه و تفت بحث و تصمیم گیری شد.

خواجه رضایی  با اشاره به اینکه :در شش فاز طرح نهضت ملی مسکن دراستان یزد  بالغ بر ۱۰۷ هزار خانوار ثبت نام کردند که ۴۵ هزار خانوار واجد شرایط اولیه شناخته و از این تعداد ۲۰ هزار خانوار تعیین تکلیف نهایی شدند.  طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان یزد از پیشرفت قابل توجه ای برخوردار است و استان یزد در اجرای این طرح در جایگاه ششم کشوری است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در ادامه افزود: در استان یزد پنج هزارو ۵۰۰ واحد در حال ساخت، آماده بهره برداری ویا در شرف بهره برداری است، و طرح مسکن ملی مهریز در مرحله انتخاب واحد است و تا اواخر همین ماه به کسانی که تکمیل وجه کرده اند تحویل  و طرح ۲۰۰ واحدی شهر یزد نیز، دیگر طرحی است که به زودی به متقاضیان تحویل خواهد شد.