شناسهٔ خبر: 110073 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین اعلام کرد:

جابجایی ۱۶۸ هزار تن کالا از شهرستان نمین

کالا.jpg رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت:در دوماهه گذشته ۱۶۸ هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، مهدی آزاد در بازدید از شرکت های حمل ونقل این شهرستان با بیان اینکه ۲۴ شرکت حمل ونقل کالا دراین شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم و رانندگان هستند افزود:در مدت یاد شده ۶ هزار و ۸۹۷ برگ بارنامه صادر شده است.

وی با اشاره به جابجایی ۷۰۸ نفر مسافر توسط دو شرکت مسافربری در دوماهه گذشته تصریح کرد: مردم و مسافران می توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین در جهت ارتقای ایمنی راهها از لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان با استفاده از ۲۰۰ تن آسفالت گرم خبرداد و بیان کرد:راهداران پرتلاش شهرستان در همه محورها مشغول عملیات ایمن سازی، روکش آسفالت، آسفالت ریزی و خط کشی هستند.

آزاد با هدف تسهیل در رفت و آمد روستاییان تسطیح و رگلاژ۷۵ کیلومتر از راههای شنی این شهرستان را در دوماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد:در مدت یاد شده راهداران ۳ ونیم کیلومتر شانه سازی و ۲۳ متر مکعب عملیات پاکسازی کانال انجام داده اند.

وی صیانت و حفاظت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی از اولویت های مهم راهداری بر شمرد و گفت:با انجام ۶۵ مورد گشت راهداری در محور ها تاکنون از ۴۴ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیر مجازر جلوگیری شده،۱۵ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و همچنین با اخذ دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین اصلاح وبازسازی ۳۵ شاخه گاردریل،ایمن سازی ۱۵۰ مورد از تیرهای روشنایی با دپو خاکریز،رنگ آمیزی ۴۰ متر مربع از سرعتکاهها،بازسازی ۲۲۸ عدد از تابلوهای فرسوده،۵۰۰ کامیون عملیات ریزش برداری و همچنین انجام ۴۵ کیلومترپاکسازی زباله را از اقدامات مهم راهداری شهرستان نمین در دوماهه گذشته برشمرد.

آزاد با اشاره به اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد افزود:از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی،۳۶ کیلومتر راه فرعی،۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستایی،۳۴ کیلومتر راه شنی و خاکی و۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.