شناسهٔ خبر: 110074 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری ایلام:

جابجایی ‌مسافر در ایلام ۴۲ درصد افزایش یافت

مسافر.jpg مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: میزان جابه جایی مسافر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان ۴۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (راهداری ایلام)؛نورالله دلخواه با اشاره به آمار سفر و مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور در بازه زمانی یاد شده (ابتدای سال تاکنون)، یادآور شد: از اول فروردین ماه تا کنون ۱۵۵ هزار و ۴۱۰ مسافر با ۲۵ هزار و ۸۴۶ سفر جاجا شده‌اند.

وی تاکید کرد: این‌ میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش داشته است.

وی به تردد وسایل نقلیه هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، تردد جاده‌ای در محورهای مواصلاتی بین استانی ایلام ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

دلخواه بیان کرد: طی این مدت ( فرودین و اردیبهشت ماه) هفت میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۰۱ وسیله نقلیه در جاده های استان تردد کرده اند.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی ۲ ماهه ۸۳۷ هزار و ۳۳۲ وسیله نقلیه سنگین در محورهای ارتباطی استان ایلام تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: بیشترین میزان تردد در این مدت در محورهای ایلام - چوار با ۴۶۶ هزار و ۴۵۱ تردد و مسیر ایوان به اسلام آباد غرب با ۳۸۵ هزار و ۲۹۲ مورد تردد بوده است.