شناسهٔ خبر: 110102 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اردیبهشت امسال

۳۹هزار و ۶۰۵ تخلف عبور و مرور در راه‌های استان قزوین ثبت شد

سامانه ثبت تخلفات.jpg معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت ۳۹هزار و ۶۰۵تخلف عبور و مرور در راه‌های این استان طی اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، فیاض بیگدلی گفت:این تعداد تخلف توسط ۴۰ دوربین ثبت تخلف نصب شده در راه‌های استان قزوین به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: براساس آمارهای به دست آمده از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای در این مدت ۲۹ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۸۲۸ دستگاه خودرو در راه‌های استان تردد کرده اند.

بیگدلی همچنین با اشاره به آماری از مجتمع های خدماتی رفاهی ادامه داد:در اردیبهشت امسال ۱۰ بازدید توسط تیم مشترک نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی از این مجتمع ها انجام  شد.

وی از انجام مکان‌یابی برای ساخت ۵ مجتمع خدماتی رفاهی جدید نیز خبر داد و گفت:همچنین در یک ماه گذشته موافقت اصولی ۵ مجتمع خدماتی رفاهی نیز تمدید شد.

بیگدلی به عملکرد این معاونت در حوزه راه‌های روستایی نیز اشاره کرد و گفت:درماهی که گذشت ۲.۷ کیلومتر راه روستایی در استان بهسازی و ۴.۹ کیلومتر راه روستایی نیز آسفالت شد.

معاون فنی وراه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت ۱۳ هزار و ۸۷۲ کیلومتر اضافه تناژ بار توسط سامانه توزین در حین حرکت خبر داد و افزود:در این سامانه به منظور پیشگیری از تخریب رویه راه و جمع آوری اطلاعات مربوط به حمل بار، با حرکت خودروی سنگین در مسیری که جهت توزین در حاشیه جاده اصلی پیش بینی شده است عملیات توزین انجام می شود.