شناسهٔ خبر: 110105 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در یک ماه گذشته

بیش از ۱۸۳هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای قزوین جابه‌جا شدند

مسافر.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از جابجایی ۱۸۳هزار و ۶۸۸مسافر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: از این تعداد مسافر ۶۹هزار و۶۶۲ نفر داخل استان و ۱۱۴هزارو ۲۶نفر به خارج از استان جابه‌جا شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، علیرضا معیری‌پور گفت:در همین مدت ۸۱۹ هزار تن بار نیز توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان قزوین حمل و جابه‌جا شده است.

وی، تعداد بارنامه های صادر شده را در این مدت ۵۹ هزار و ۳۵۴ برگ عنوان کرد و افزود:در این مدت گشت های حمل و نقل استان از ۲ هزار خودروی باری بازرسی انجام و مدارک رانندگان و ناوگان را مورد کنترل قرار دادند.

معیری‌پور در ادامه از صدور ۵ هزار و ۵۴۱ برگ معاینه فنی در استان خبر داد و گفت:این معاینات توسط ۵ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین در استان انجام شده است.

وی از اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه خبر داد و گفت:این طرح در ۶ مدرسه اجرا و ۳۸۰ قلم انواع لوازم فرهنگی بین این مدارس توزیع شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، صدور ۱۱۵ کارت هوشمند برای رانندگان و  ناوگان حمل و نقل کالا، صدور ۲۱ کارت هوشمند برای رانندگان و ناوگان حمل و نقل مسافر، بازرسی از ۷۰ خودروی باری جهت کنترل اضافه تناژ بار و ابطال ۱۲ کارت هوشمند ناوگان حمل و نقل بار و ۴ کارت هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافر را از دیگر اقدامات انجام شده در این معاونت طی ماه گذشته عنوان کرد.