شناسهٔ خبر: 110283 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان:‌

امسال ۵٠ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربايجان‌غربی تکمیل می‌شود 

راه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر، عمليات راهسازی در ١٣٠ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربايجان‌غربی در دست اجراست. 

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) سیدمحسن حمزه‌لو در بازدید از روند اجرایی کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربايجان‌غربی محدوده محورهای ارومیهمهاباد، مياندوآببوکان افزود:
برنامه‌ریزی شده امسال ۵٠ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربايجان‌غربی تکمیل شود و ساخت این گذرگاه بین‌المللی در ١٠ جبهه کاری محورهای ارومیهمهاباد، مياندوآب مهاباد، میاندوآب _بوکان، قطعه ۴و ۵ محور سلماسخوی و سه‌راهی ایواوغلی_گیت در حال اجراست. 

 حمزه‌لو با اعلام اینکه ۵۶٣ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی واقع شدە، افزود:  تاکنون ۱۳۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در بخش جنوب آذربایجان‌غربی زیربار ترافیک رفته و کل پروژه ٧٨ درصد پیشرفت اجرایی دارد. 

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: نقشه راه توسعه و پیشرفت آذربايجان‌غربی حول محور اتمام کریدور بزرگراهی غرب کشور ترسیم شده و بر این مبنا باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای اتمام این پروژه راهسازی بهره جست. 

 حمزه‌لو بیان کرد: برای بهره‌برداری کامل از کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.