شناسهٔ خبر: 110360 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسفراین خبر داد:

بهسازی و آسفالت ۱۲،۵ کیلومتر راه روستایی و فرعی طی ۲ ماه گذشته

اسفالت رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسفراین از بهسازی و آسفالت ۱۲،۵ کیلومتر راه روستایی و فرعی در این شهرستان طی ۲ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، ابراهیم ذاکری گفت: محور روستای گپز به طول ۲،۵ کیلومتر و محور روستای حسین آباد خانکور_جعفرآباد به طول ۷ کیلومتر در این مدت بهسازی و آسفالت شد و ۱۳۴ خانوار در این روستاها از راه آسفالت برخوردار شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای بهسازی و آسفالت این محورها را ۹۵ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: بهسازی راه های فرعی در محور صفی آباد به طول ۳ کیلومتر انجام شد و ۲ هزار و ۴۶۳ خانوار از راه مناسب بهره مند شدند ضمن این که عملیات اجرایی ادامه این محور به طول ۷ کیلومتر طی هفته آینده توسط پیمانکار آغاز خواهد شد .

وی با بیان این که ۱۴،۴ کیلومتر راه روستایی و فرعی در این شهرستان تا پایان شهریور امسال بهسازی و آسفالت می شود، اظهارکرد: محورهای روستایی باغی (۱،۹ کیلومتر)، کلاته سادات_پلنگ دره ( ۵،۷ کیلومتر)، سارکانلو (۱،۸ کیلومتر)، بام_خرق(۲،۵ کیلومتر) و اردوغان(۲،۵ کیلومتر) در این مدت بهسازی و آسفالت می شود.

ذاکری، بهسازی و آسفالت محور ۱۲ روستا به طول ۲۴ کیلومتر برای اعتبارات سال آینده را از جمله برنامه های دیگر این اداره دانست و افزود: بهسازی و آسفالت محورهای روستایی قاسم خان(۱،۵ کیلومتر)، ز نفت(۳،۵ کیلومتر)، آقچ و بیش آباد (۴،۵ کیلومتر)، قوچقر و آق قلعه( ۵،۵ کیلومتر)، قلعه سفید( ۱ کیلومتر)، قنبر باغی و گسک(۲،۵ کیلومتر)، بانیدر(۲،۵ کیلومتر) و جوزقه(۳ کیلومتر) برای اعتبارات سال آینده در نظر گرفته شده است.