شناسهٔ خبر: 110389 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

سهمیه بوکان از طرح نهضت ملی مسکن ۲۵۰۰ واحد مسکونی است

فخاری2.jpg مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از برنامه‌ریزی برای ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرستان بوکان در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا فخاری در نشست بررسی مسائل حوزه مسکن شهرستان بوکان با اشاره به برنامه‌ریزی برای ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان در قالب طرح نهضت ملی مسکن،گفت: حل مسائل مربوط به تغییر کاربری اراضی و الحاق به محدوده از جمله مهم‌ترین موارد مورد پیگیری برای اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان است.

وی افزود: همچنین در راستای بهبود زیرساخت‌های مساکن مهر از جمله بهسازی و آسفالت محوطه‌ها و راه‌های دسترسی به مساکن مهر اعتبار لازم مصوب شده است.

فخاری ادامه داد: تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان به میزان ۲۸ هکتار انجام شده و مشکلی بابت تامین زمین در این شهرستان وجود ندارد.

در ادامه جلسه اعضای تعاونی‌های مسکن شهرستان بوکان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و راه‌کارهای لازم برای این مسائل مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن،‌ در این نشست مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن به همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان حضور داشتند.