شناسهٔ خبر: 110461 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی خبر داد:

ورزشگاه بناب و ساختمان الحاقی بیمارستان مراغه سال مالی جاری به بهره‌برداری می‌رسد

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به آذربایجان‌شرقی از پروژه‌های بیمارستانی بناب، مراغه، ساختمان الحاقی به بیمارستان شهر مراغه و ورزشگاه بناب بازدید کرد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها ‌وتاسیسات عمومی و دولتی که هم‌اکنون در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی در آن استان است در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در جریان سفر به آذربایجان شرقی پروژه‌های بیمارستانی بناب، ورزشگاه بناب، ساختمان الحاقی به بیمارستان شهر مراغه و احداث پروژه بیمارستان جدید دیگری در شهر مراغه مورد بازدید قرار گرفت.

 معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با توجه به اینکه شروع عملیات اجرایی بیمارستان بناب اواخر ۱۴۰۰ آغاز شد هم‌اکنون در مرحله بسترسازی هستیم و ۷۸ شمع طی سه ماه آینده باید اجرا بشود تا این پروژه بیمارستانی به شروع فونداسیون برسد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: ورزشگاه بناب هم‌اکنون ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در برنامه سازمان است که در صورت تامین منابع در سال مالی جاری به بهره‌برداری برسد.

وی بازدید از ساختمان الحاقی بیمارستانی شهر مراغه را از دیگر برنامه‌های سفر امروز عنوان کرد و توضیح داد: ساختمان الحاقی بیمارستان شهر مراغه توسط سازمان مجری در حال ساخت است که حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تامین منابع در سال مالی جاری تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

نبیان اعلام کرد: بیمارستان ۳۵۰ تختی مراغه که از دیگر بیمارستان‌هایی است که در مراغه احداث خواهد شد ظرف چند ماه آینده مناقصه ساخت این بیمارستان برای انتخاب پیمانکار برگزار می‌شود.