شناسهٔ خبر: 110519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه سفر هیات دولت به استان اصفهان؛

شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد

شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی استان، به منظور بررسی طرح‌های اولویت دار و ایجاد آمادگی لازم در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان اصفهان، جلسه ای با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر مدیران کل دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.  

این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر میان مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی، مشورت برای حل مشکلات در استان، همکاری برای تسهیل و پیشرفت پروژه‌ها، استفاده بهینه از منابع در دسترس، بررسی پروژه‌های اولویت دار در سطح استان تشکیل شد همچنین تمهیدات لازم به منظور آمادگی برای سفر هیات دولت به استان اندیشیده شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این رابطه اظهار داشت: با توجه به وظایف خطیر و حساس حوزه های استانی وزارت راه و شهرسازی و به منظور تعامل و هم‌افزايي بيش از پيش جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تشکیل شد که در طی آن به بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا، هماهنگی و برنامه ریزی برای سفر پیش رو پرداخته شد.  

وی افزود: برنامه ریزی لازم به عمل آمد تا  از توانمندی اعضاء شورا در جهت ایجاد هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت‌های محوله در زمان سفر بهره گیری شود همچنین مسائل و مشکلات موجود و نیازهای مختلف در حوزه های راه، مسکن، شهرسازی، راه آهن، هوایی و ... جمع بندی و احصاء شد.  

قاری‌قرآن با اشاره به برپایی میز ارتباطات مردمی همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان اذعان داشت: در راستای رسیدگی هر چه بهتر به درخواستها و مشکلات مراجعین، اقدامات پیش زمینه ای لازم بعمل آمده است که در این جلسه نیز تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.  

وی بیان داشت: به منظور بهره‌مندی حداکثری از حضور هیات دولت در استان اصفهان و اخذ مصوبات لازم، آمارها، گزارشات، درخواست های مردمی و مباحث عملکردی احصا شده است تا در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی که با حضور وزیر برگزار می‌گردد، ارائه شود.  

گفتنی است: در این نشست ضمن بحث و برسی در خصوص موارد مرتبط ، اقدامات ادارات و شرکت های زیرمجموعه راه و شهرسازی در این با سفر هیات دولت به استان مشخص و تدوین شد.