شناسهٔ خبر: 110658 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعتبار لازم برای احداث پل ماشنگی در شرق استان هرمزگان تأمین می شود

اعتبار لازم برای احداث پل ماشنگی در شرق استان هرمزگان تأمین می شود معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از محورهای مواصلاتی شرق استان هرمزگان از تأمین اعتبار برای احداث پل ماشنگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از هرمزگان، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان ضمن بازدید از محورهای مواصلاتی شرق استان هرمزگان، بر تسریع در اتمام پروژه‌های در حال ساخت این استان به منظور ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات تأکید کرد.

داریوش امانی در این بازدید با اشاره به حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان هرمزگان گفت: چندین پروژه مهم برای تسهیل ترددها در نظر گرفته شده است و یکی از این پروژه‌ها احداث پل ماشنگی است که با اعلام برآورد اعتبار مورد نیاز، این مشکل رفع می‌شود.

رئیس سازمان افزود: در بازدیدی که در طول مسیر انجام شد، مناطقی وجود دارد که در زمان بارندگی مشکل تردد برای کاربران جاده ایجاد می‌کند که احداث پل در این مسیرها ضروری است، که بعد از تأمین اعتبار اجرایی خواهد شد. امانی افزود: یکی دیگر از اولویت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نگهداری و حفظ ایمنی راه‌های موجود است که با تأمین قیر مورد نیاز و روکش آسفالت راه‌ها، مشکل خرابی سطح رویه راه‌ها رفع و این مهم محقق می‌شود. گفتنی است بازدید از پل اسلام آباد بخش بیکاه شهرستان رودان و ارزیابی زیر ساخت‌های جاده ای این شهرستان از دیگر محورهایی بود معاون وزیر و رییس سازمان در سفر به شرق استان هرمزگان بازدید کرد. این گزارش می‌افزاید اکبری معاون راهداری سازمان در سفر به غرب استان هرمزگان از محور لمزان به دژگان و همچنین از محورهای مواصلاتی بخش مهران را ارزیابی شهرستان بندرلنگه بازدید کرد.

لازم به ذکر است محورهای مواصلاتی این حوزه خصوصا محور لمزان -دژگان شهرستان بندرلنگه واقع در بخش مهران و همچنین محور جناح -سه راهی کتل در شهرستان بستک ارزیابی شد و به منظور رفع مشکلات و افزایش رفاه کاربران جاده ای بحث و تبادل نظر شد. گفتنی است دراین بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و احمدجباری نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، علیرضا محمدی معاون راهداری و مهدی رضایی لری معاون فنی وراه‌های روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان هرمزگان معاون راهداری سازمان را همراهی کردند. بر اساس این گزارش معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان که در این سفر معاون وزیر و رییس سازمان را همراهی می‌کرد در نشستی با معاونان و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان مسایل و مشکلات را بررسی کرد.