شناسهٔ خبر: 110835 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای پروژه بهسازی و روکش آسفالت در آزادراه کرج- قزوین

بهسازی و روکش آسفالت کرج- قزوین رئیس اداره نگهداری راه‌های راهداری البرز از اجرای دو پروژه بهسازی و روکش آسفالت در آزادراه کرج- قزوین خبر داد و گفت: در مجموع برای این پروژه‌ها ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، سعید امیرانی‌زاده، به اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت لایه نازک ۲.۵(دو و نیم) سانتی در محدوده پایان حوزه استحفاظی راهداری البرز(لاین برگشت) به طول پنج کیلومتر اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰.۵(ده و نیم) میلیارد تومان در حال اجراست.

وی افزود: مدت قرارداد این پروژه ۹ ماهه است و تاکنون در چهار کیلومتر از محدوده تعیین شده روکش حفاظتی اسلاریسی و در دو کیلومتر آن هم روکش آسفالت لایه نازک انجام شده است.

این مسئول در ادامه به اجرای پروژه لکه‌گیری و آسفالت حفاظتی میکروسرفیسنگ در آزادراه کرج- قزوین(باند جنوبی) محدوده کارخانه ماموت تا پل حصارک اشاره کرد و افزود: اجرای این پروژه به طول ۱۵ کیلومتر از امروز آغاز شده است.

امیرانی زاده تصریح کرد: مدت قرارداد این پروژه ۲۴ ماهه است و با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی، افزایش عمر محور و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه است، گفت: اولویت راهداری استان برای بهسازی و روکش آسفالت به ترتیب راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی است.