شناسهٔ خبر: 111109 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان:

دستگاه های اجرایی با پروژه های ناتمام در محورهای پرتصادف، اخطار می گیرند

کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی که در محورهای پرتصادف پروژه ناتمام دارند در صورت عدم توجه به مسئولیت خود اخطار می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد خانچی در چهارمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد اظهار کرد: دستگاه های که در محورهای پرتصادف پروژه ناتمام دارند، در صورت عدم توجه به مسئولیت خود در کوتاه ترین زمان ممکن، در قالب ترک فعل به مقام قضایی معرفی خواهند شد.

وی افزود: سلامت و جان مردم حائز اهمیت است و در صورتی که حادثه ای در این محورها رخ دهد، مسئولیت آن متوجه دستگاهی خواهد بود که اجرای پروژه های خود را به پایان نرسانده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تأکید بر اینکه پلیس راه بدون درنظر گرفتن دولتی بودن دستگاه های اجرایی، گزارش را ارائه دهد، بیان کرد: این اخطار شامل تمامی دستگاه های اجرایی می شود که پروژه های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان نمی رسانند.

خانچی ادامه داد: باید طرح اجرایی مبتنی بر نقاط پرحادثه آماده و متناسب با آن پروژه های دستگاه های متولی توسط ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی و سازی و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل تعیین شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان یادآور شد: با توجه به در پیش داشتن اربعین حسینی(ع)، ایمن سازی تمامی محورها و مبادی ورودی استان باید در دستور کار قرار گیرد تا با توجه به پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر افزایش زائران، با کمترین تصادفات جاده ای همراه شویم.