شناسهٔ خبر: 111159 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی انجام شد؛

افتتاح بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان (معماری و عمران) صنایع گرمایشی و سرمایشی

افتتاح بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان (معماری و عمران) صنایع گرمایشی و سرمایشی با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی و دست‌اندرکاران صنعت ساختمان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مقدس مشهد، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان (معماری و عمران) صنایع گرمایشی و سرمایشی با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، استاندار خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد، جمعی از مدیران استانی و دست‌اندرکاران صنعت ساختمان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مقدس مشهد، افتتاح شد.
پیش از آغاز آیین افتتاح بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان (معماری و عمران) صنایع گرمایشی و سرمایشی، حاضرین با نثار گل به یادمان شهدای گلگون‌کفن ایران اسلامی در محل نمایشگاه، ادای احترام نمودند و پس از آن، با افتتاح رسمی این نمایشگاه، از غرفه‌های برگزیده بازدید به عمل آمد.
محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن حضور در غرفه تعدادی از شرکت‌کنندگان در بیست‌وسومین نمایشگاه صنعت ساختمان که موفق به اخذ  نظریه و گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه‌، مسکن و شهرسازی شده بودند، به تبیین برنامه‌های مرکز در راستای ایجاد بستر لازم مبنی‌بر بهره‌مندی مضاعف از مصالح ساختمانی و محصولات تولیدی دارای گواهینامه فنی مرکز در نهضت ملی مسکن خصوصا پروژه‌های صنعتی‌سازی و به‌ویژه در شهرهای جدید کشور پرداخت. 

وی توسعه بازار فروش محصولات ساختمانی دارای گواهینامه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، در کنار مدیریت منطقی قیمت‌گذاری این‌گونه محصولات از سوی ‌تولیدکنندگان مبرز کشور را، دو عامل مهم در راستای ارتقای کیفیت و سطح ساخت‌وساز پروژه‌های صنعتی‌سازی در نهضت ملی مسکن برشمرد.  

در این نمایشگاه که تا شنبه ۲۸ خردادماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپا خواهد بود، بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی، به معرفی تولیدات خود در زمینه‌های کاشی و سرامیک، درب و پنجره، آسانبر و پله‌برقی، سازه‌ و خدمات فنی و مهندسی، شیرآلات، معماری و دکوراسیون داخلی، انواع نما، یراق‌آلات، چینی‌آلات بهداشتی، لوله و اتصالات، صنایع سرمایشی و گرمایشی و تکنولوژی‌های نوین ساختمانی می پردازند.

این درحالی است که دفتر منطقه ای شمال‌شرق مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز با برگزاری کارگاه‌های تخصصی جانبی، امکان ارتقای دانش فنی فناوری‌های نوین ساختمانی به‌ویژه در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی را برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان این رویداد صنعتی-بازرگانی فراهم نموده است.