شناسهٔ خبر: 11116 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزير راه و شهرسازي صورت گرفت؛

افتتاح بیش از ۴۰ پروژه خدمت‌رسانی به مسافران در دو فرودگاه پرترافیک کشور

افتتاح پروژه های عمرانی و رفاهی فرودگاه مهرآباد وزیر راه و شهرسازی همزمان با هفته دولت بیش از ۴۰ پروژه خدمت‌رسانی به مسافران در دو فرودگاه پرترافیک کشور را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ بیش از ۴۰ پروژه خدمت‌رسانی به مسافران در دو فرودگاه مهر‌آباد و هاشمی‌نژاد امروز چهارشنبه ۴ شهریور با حضور دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بهره‌برداری شد.

وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح ۴۰ پروژه خدمت‌رسانی به مسافران در فرودگاه مهرآباد حاضر شد٬ همزمان ارتباط ویدیو کنفرانسی نیز با فرودگاه مشهد برقرار بود و افتتاح این پروژه‌ها اعلام شد. 

۴۰ پروژه خدمت‌رسانی به مسافران شامل نصب تابلوهای راهنماي مسافر در ترمينال‌ها و محوطه‌های فرودگاهي٬ ساماندهی اماکن تجاری و مشاغل در ترمینال‌‌ها٬ استقرار سامانه SMS برای ارزيابي سطح خدمات فرودگاهي٬ اجراي طرح راهنماي مسافر٬ اتاق شيردهي مادران٬ رفع نارسائي‌هاي از سيستمFIDS ٬ رفع مشكل اينترنت عمومي ترمينال‌ها٬ زيباسازي محوطه فرودگاهي و روان سازي تردد مسافران در ترمينال‌ها٬ اجراي طرح قرآن خواني(طرح حمد)٬ احیای واحد صیانت از حقوق شهروندی٬ ساماندهی هندلینگ در ترمینال‌ها٬ نوسازی نمازخانه‌ها و سرويس هاي بهداشتي٬ ساماندهي چرخ دستي٬ اجرايی شدن طرح كنترل ترافيك٬ ساماندهی تاکسیرانی٬ دسترسي به موقعيت‌هاي پارك مناسب خودرو و بهبود سيستم تهويه در ترمينال‌ها می‌شود.

بازسازي برج مراقبت پرواز و ساختمان تقرب (اپروچ مهرآباد)٬ راه‌اندازي مجدد عملیات اجرایی احداث خط متروی فرودگاه٬ بازسازی سالن وروردی ترمینال یک و عملیات بهسازی و روسازی باند ۲۹ راست و چپ از دیگر پروژه‌هایی بود که وزیر راه و شهرسازی از آنها بازدید کرد.

بر اساس این گزارش فرودگاهمهر‌آباد با اعزام و پذیرش سالانه ۱۴ میلیون مسافر و فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد با اعزام و پذیرش سالانه حدود ۸ میلیون مسافر به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگا‌ه‌های کشور به شمار می‌آیند.

وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از فرودگاه بین المللی مهرآباد با حضور در ترمینال‌های مسافری این فرودگاه از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌‌رسانی به مسافران و فعالیت اماکن تجاری قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از سطوح پروازی این فرودگاه و عملیات اجرای بازسازی باندهای فرودگاه بازدید به عمل آورد./

نظر شما