شناسهٔ خبر: 111169 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان اعلام کرد:

آغاز عملیات اعزام زائرین خانه خدا از فرودگاه اصفهان/ اعزام بیش از ۴۳۰۰ زائر از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری از اصفهان

اعزام حجاج- اصفهان مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان با اعلام اعزام حجاج استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری از امروز ۲۶ خرداد ماه گفت: تعداد ۴۳۷۶ زائر در قالب ۳۳ کاروان عازم سرزمین وحی می شوند.

حسن امجدی عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان در گفتگو با  خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از شروع عملیات اعزام زائرین حج تمتع از فرودگاه شهید آیت الله بهشتی خبر داد وگفت: نخستین گروه از حجاج استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری امروز ۲۶ خرداد ماه در ساعت ۴:۲۰ بامداد فرودگاه اصفهان را به مقصد مدینه ترک کردند.

مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان بازه زمانی عملیات اعزام حجاج از فرودگاه اصفهان را از تاریخ ۲۶ خرداد ماه لغایت ۳ تیر ماه بیان کرد و افزود: این عملیات در قالب ۱۸ پرواز، شامل ۱۱ پرواز به مقصد مدینه و ۷ پرواز به مقصد جده انجام خواهد شد.

امجدی با بیان اینکه تعداد ۴۳۷۶ زائر در این ایام از فرودگاه شهید آیت الله بهشتی به خانه خدا مشرف خواهند شد، اظهار کرد: تعداد ۴۱۵۶ زائر از استان اصفهان در قالب ۳۱ کاروان و همچنین تعداد ۲۲۰ زائر از استان چهار محال و بختیاری در قالب ۲ کاروان از این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: کلیه تمهیدات لازم از سوی اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان وسایر سازمان ها و نهاد های خدمت رسان در سطح فرودگاه شهید بهشتی جهت پذیرش و اعزام مطلوب زائرین خانه خدا پیش بینی شده است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد از زائرین محترم تقاضا می شود با عنایت به تراکم و ازدحام جمعیت کاروان ها و در جهت تسهیل در امر خدمت رسانی به این عزیزان، حتی المقدور وبه صورت گروهی و حداقل سه ساعت و نیم قبل از پرواز در فرودگاه حضور بهم رسانند و از همراه داشتن مشایعت کنندگان خودداری به عمل آورند.