شناسهٔ خبر: 11134 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت

راه آسفالته پنج روستای بیجار به پایان رسید

راه روستایی در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت، همزمان راه آسفالته پنج روستا و قطعه شماره دو جاده بیجار – زنجان به طول حدود ۳۰کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه وشهرسازی کردستان، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیجار در آیین بهره برداری از قطعه دوم راه چهار بانده بیجار-زنجان گفت:آسفالت راه های روستایی محور اصلی برنامه کاری آسفالت مدیریت شهرستان بیجار است.

مصطفی اکبر افزود: آسفالت قطعه شماره دو جاده بیجار- زنجان به طول ۴ کیلومتر با هزینه ای بیش از ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی انجام شده است.این محور از جمله راه های اصلی و مواصلاتی شهرستان است که نقش مهمی در کاهش تصادفات و کاهش حجم ترافیک این محور خواهد داشت.

او گفت: آسفالت راه روستاهای گل تپه طغامین به طول بیش از ۵ کیلومتر با هزینه حدود ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، راه روستایی اسلام آباد به آزادویس به طول ۱۱کیلومتر با هزینه ای بیش از ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، راه شیرین آلبلاغ به طول پنج کیلومتر با هزینه حدود یک میلیارد ریال و راه گرگین به طول سه کیلومتر با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال هر دو از محل اعتبارات الزام ماده ۱۸۰از جمله طرح های افتتاح شده در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت در شهرستان بیجار است.

  بیش از هزار نفر از راه های روستایی آسفالت شده در این افتتاح بهره مند شدند. /

نظر شما