شناسهٔ خبر: 111487 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان هرمزگان اعلام کرد:

مطالبه‌ای که در کمتر از ۴۸ ساعت مرتفع شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان هرمزگان به دنبال انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر مشکل تخریب راه روستایی نقاشه به سلخ ، نیروهای جهادی اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای علی رغم عدم تکمیل سیر و بهره برداری رسمی از آن، به محل اعزام و مشکل تخریب راه روستایی نقاشه به سلخ مرتفع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: راه مذکور که با مشارکت خیرین منطقه در سال گذشته زیرسازی و عملیات اجرایی آسفالت آن نیز توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شروع شده بود،که تاکنون آسفالت ۱۰ کیلومتر آن اجرا و حدود ۲ کیلومتر باقیمانده است.

وی افزود: در اواخر سال گذشته براثر بارندگی شدید و سیلاب و پس زدگی همزمان آب دریا، بخشی از مسیر به طول تقریبی ۵۰ متر بصورت موضعی تخریب شد. شرفی با اشاره به انتشار این ویدیو در فضای مجازی عنوان کرد: در کمتر از ۲۴ ساعت با پیگیری‌های انجام شده و اقدام جهادی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قشم ایرادات مربوطه رفع و این محور برای تردد ایمن کاربران جاده ای تا تکمیل آسفالت کامل مسیر بازگشایی شد.

وی ادامه داد: قرارداد اجرای آسفالت ۲ کیلومتر باقیمانده نیز با شرکت «عمران پی هورمند» منعقد شده است و به فضل الهی تا پایان تیرماه سال جاری عملیات آسفالت آن اتمام و آماده بهره برداری خواهد شد. مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در پایان اظهار کرد: از این رو جا دارد از تمام عزیزانی که در جهت رفع این معضل تلاش شبانه روزی نمودند تقدیر و تشکر به عمل آوریم. گفتنی است که اخیرا ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده‌بود که در آن خرابی قسمتی از جاده نقاشه به سلخ و ناامن بودن آن به تصویر کشیده‌شده بود.