شناسهٔ خبر: 111492 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اعلام کرد:

استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده ای برای جابجایی کالاهای اساسی

استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده ای برای جابجایی کالاهای اساسی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت : از تمامی ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده ای برای اعزام به بنادر استان به ویژه بندر شهید رجایی برای جابجایی کالاهای اساسی استفاده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان) عباس شرفی در بازدید از روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در اسکله بندر شهید رجایی گفت مشکلی برای تامین ناوگان مورد نیاز جابجایی کالا های اساسی از بندر شهید رجایی وجود ندارد. وی افزود ؛ با تامین ناوگان مورد نیاز جابجایی کالاهای اساسی از بندر شهید رجایی تلاش می شود که کالاهای مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مردم و بازار هدف برسد. شرفی بیان کرد : با توجه به اهمیت جابجایی کالاهای اساسی از بندر شهید رجایی تمهیداتی اندیشیده شده است تا جابجایی این کالاها با کمک رانندگان ناوگان و شرکت های حمل و نقل کالا به نحو مطلوبی انجام شود.

وی ادامه داد :در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ستادی با محوریت جابجایی کالاهای اساسی تشکیل شده است . وی ادامه داد تمامی فرآیند ها در این ستاد تعریف شده است تا بتوان از تمامی ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده ای برای اعزام به بنادر کشور به ویژه بندر شهید رجایی استفاده شود. با توجه به همزمانی جابجایی کالاهای اساسی با حمل و نقل محصولات کشاورزی فصلی در استان مانند محصولات هندوانه ،بادمجان،لیمو ترش و شیرین، انبه،خیار،گوجه، پیاز و… در هرمزگان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از سایر دستگاه‌های مرتبط با حمل کالاهای اساسی درخواست کرد جابجایی این کالاها در طول سال توزیع و بصورت مستمر مورد اقدام قرار گیرد .

شرفی تاکید کرد؛تلاش خواهیم کرد حمل محصولات کشاورزی نیز به نحو مطلوبی انجام شود . در ادامه افزود ؛ به صاحبان کالا تاکید می شود ،با توجه به هزینه های بالای قطعات خودرو ،کرایه به موقع در مقصد پرداخت شود تا راننده با خیال راحت نسبت به مراجعه به بندر و حمل کالاهای اساسی اقدام کند. وی بیان کرد تخصیص روغن و لاستیک تشویقی به رانندگان حمل کالاهای اساسی مبدا بندر شهید رجایی در کارگروه ها مطرح شده و این موضوع در وزارت صنعت و معدن و تجارت در حال پیگیری است.