شناسهٔ خبر: 111524 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی خبر داد:

افزایش سرانه بهداشت خوزستان با تکمیل بیمارستان‌های ماهشهر و شوشتر

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از بیمارستان‌های شوشتر و ماهشهر در استان خوزستان از تکمیل و احداث این بیمارستان‌ها با اعتبار ۸۵۰ میلیاردتومان خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری‌ ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی که به مدت دو روز ۳۱ خرداد و اول تیرماه به استان خوزستان سفر کرده است تا بخشی از پروژه‌های در دست مطالعه و احداث سازمان را بازدید کند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از انجام مطالعات بیمارستان ۲۲۷ تختی ماهشهر به عنوان اولین بیمارستان دولتی در آن شهرستان و همچنین مراحل تکمیل بیمارستان ۱۹۷ تختی شوشتر با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه ساخت بیمارستان ۲۲۷ تختی ماهشهر از سال گذشته فعال، نقشه‌ها بازبینی و به روز و همچنین مطالعات ژئوتکنیک با توجه به اهمیت خاص آن انجام شده است. با توجه به شرایط و رفتار خاک در ماهشهر که نزدیک به دریا و اراضی ساحلی است موضوع تحکیم بستر در آن منطقه باید انجام شود که در حال انجام است.

افزایش سرانه بهداشت خوزستان با تکمیل بیمارستان‌های ماهشهر و شوشتر

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: مطالعات تکمیلی بیمارستان ماهشهر با مهندسی ارزش انجام شده که با انجام این مطالعات موفق شدیم تا هزینه‌های بهسازی را تا ۲۰ میلیاردتومان کاهش دهیم.

نبیان تاکید کرد: چنانچه تامین اعتبار به موقع و کامل انجام شود این پروژه با توجه به توان مهندسی ۳۰ ماهه تکمیل و تحویل خواهد شد.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای تکمیل بیمارستان ماهشهر را که تنها بیمارستان دولتی ماهشهر است۵۵۰ میلیاردتومان عنوان کرد.

افزایش سرانه بهداشت خوزستان با تکمیل بیمارستان‌های ماهشهر و شوشتر

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از بیمارستان ۱۹۷ تختی شوشتر نیز بازید کرد و در خصوص این بیمارستان نیز اعلام کرد: بیمارستان شوشتر از اواخر سال ۱۳۹۰ شروع شده و هم‌اکنون پیشرفت ۵۵ درصدی دارد. زیرساخت‌های این بیمارستان انجام شده و حدود ۳۰۰ میلیارد اعتبار لازم است تا در موقع مقرر تکمیل و تحویل شود.

نبیان توضیح داد: در اجرای ماده ۵۶ تقاضا شده تا وام تکمیل این بیمارستان تامین و پرداخت شود و چنانچه این کمک انجام شود این پروژه بیمارستانی یک ساله تکمیل و تحویل خواهد شد.