شناسهٔ خبر: 111562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باحضور مدیر کل راه و شهرسازی گلستان انجام شد:

پاسخگویی به تعدادی از درخواستهای مردمی از طریق مرکزسامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت

راه و شهرسازی گلستان مدیر کل راه وشهرسازی استان گلستان به همراه معاونین اداره کل با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان به صورت تلفنی مستقیماً با مردم شریف استان به گفت‌وگو پرداخت و در خواست های آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) "مهدی ملک "مدیر کل راه و شهرسازی گلستان در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت فرصت مناسبی برای تعامل بی واسطه مردم با مدیران دستگاه های اجرایی می باشد و کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسیدن به پاسخ در زمان کوتاه  موجب افزایش رضایتمندی مردم می شود.

وی افزود : ارائه پیشنهاد ،انتقاد و شکایت فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاه‌ها ی اجرای است تا با شناسایی این موارد  از طریق مردم جهت اصلاح و برطرف کردن موارد اشاره شده برنامه ریزی نمایند.

همچنین ملک اعلام کرد: روز چهارشنبه 1 تیرماه 1401 ،بیشترین آمار  تماسهای وارده در سامانه سامد در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در خصوص طرح نهضت ملی مسکن  و موضوعات مرتبط با ساخت و ساز ، واگذاری زمین شهری و تغییر کاربری بوده است.

وی افزود : کلیه موارد بازگو شده توسط هم استانیهای عزیز پاسخ داده شد و تعدادی از آن جهت بررسی های لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری و پاسخ های لازم به شهروندان گرامی ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است مدیر کل راه وشهرسازی استان گلستان در روزهای سه شنبه هر هفته نیز دیدار چهره به چهره با مردم شریف استان را در برنامه داشته که شهروندان می توانند با مراجعه حضوری نیز مشکلات خود را مطرح نمایند.