شناسهٔ خبر: 111592 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبر داد؛

پایان روکش دوم آسفالت فاز اول پروژه محور تیران – سامان

کاشفی اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون از تکمیل و بهره برداری روکش دوم آسفالت ۶ کیلومتر از محور تیران به سامان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: محور تیران به سامان یکی از محورهای مواصلاتی بین استانی است که بخش عمده‌ای از ترافیک غرب استان اصفهان به استان چهارمحال و بختیاری از این محور عبور می‌کند.  از این رو تکمیل باند دوم آن از جمله اولویت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان محسوب می‌شود.  

وی با اشاره به تکمیل روکش دوم آسفالت فاز اول از پروژه باند دوم محور تیران – سامان اذعان داشت: این میزان از پروژه به طول شش کیلومتر قبلا احداث شده و در حال حاضر نیز اجرای روکش دوم، خط کشی و شانه سازی با مصالح بیس سمت راست محور انجام پذیرفت.  

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه این بخش از پروژه هم اکنون در حال بهره‌برداری است گفت: عملیات اجرایی ۱۳.۵ کیلومتر این محور نیز در قالب قرارداد دیگر فعال است که عملیات خاکی آن در حال انجام بوده و بخشی از عملیات بتنی و اجرای بیس قسمت مهم پروژه در گردنه برزگله نیز اجرا شده است.    

وی خاطرنشان کرد: مجموع دو قرار پروژه باند دوم تیران به سامان ۲۷ میلیارد تومان است.  

 شهرستان تیران و کرون پل ارتباطی بین سه استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان است و حدود ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی کشور در محدوده این شهرستان واقع شده است.