شناسهٔ خبر: 111615 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان؛

جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان مرکزی برگزار شد

جلسه شورای حمل ونقل مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان مرکزی درحال آماده شدن برای استقبال از سفر رئیس جمهوروهیات وزیران به استان مرکزی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(استان مرکزی)، جلسه شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان مرکزی به ریاست مدیر کل راه وشهر سازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان مرکزی، مدیران و معاونین دستگاههای عضو شورا، فرمانده پلیس راهوروسایر مسئولین برگزار شد.

حمید انعامی مدیر کل راه وشهر سازی استان درحاشیه این جلسه گفت: به منظور آمادگی هرچه بیشتر دستگاههای عضو شورا این جلسه تشکیل و مسائل قابل طرح در سفر رئیس جمهور به استان  بررسی و موردکارشناسی قرارگرفت.

وی ادامه داد: یکی از سیاستهای مهم در وزارت راه وشهرسازی برگزاری جلسات هماهنگی، قبل از سفرهای استانی رئیس جمهور است تا مشکلات دسته بندی و درصورت برطرف نشدن در استان، مطرح و پیگیری شود که برای این امر باید با همفکری و تعامل با سایر دستگاهها  به نتایج مطلوب دست یابیم.

انعامی افزود: موضوع نهضت ملی مسکن از جمله موارد مهمی است که در سفرهای استانی رئیس جمهور جزءمطالبات مردمی است و بیشترین درخواستهای مردمی نیز در این حوزه می باشد، از این رو این اداره کل نقش پررنگی در این سفر خواهد داشت.

 مدیر کل راه وشهر سازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان مرکزی درانتخاب یک مکان مناسب جهت برگزاری ملاقات حضوری مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و هیات همراه با هموطنان عزیز جهتتکریم ورسیدگی به مشکلات مردم درحوزه راه وشهرسازی تاکید و دستور رسیدگی به این موضوع مهم را باحساسیت هرچه بیشتر صادر کرد.