شناسهٔ خبر: 111626 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال ۱۴۰۱ صورت گرفت؛

تعمیرات ۶۶۵ مورد ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی

ماشین الات.jpg رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تعمیرات ۶۶۵ مورد ماشین آلات راهداری استان از ابتدای سال برای خدمات رسانی بیشتر به کاربران جاده ای خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، حسن سپاهی، رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ۱۴۵ خودرو نیمه سنگین و ۱۱۹ خودرو سنگین مشغول فعالیت‌های راهداری هستند که متوسط عمر خودروهای سنگین استان ۲۶ سال است.

وی افزود: در سه ماهه اول سال جاری ۶۶۵ مورد تعمیرات بر روی ماشین آلات انجام و حدود ۳۴۵۰ قطعه انواع لوازم یدکی برای راه اندازی ماشین آلات خریداری شده که مجموع هزینه کرد تعمیرات در سه ماهه اول سال با احتساب هزینه های جاری شامل؛ سوخت، روغن، لاستیک و غیره بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال بوده است.

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی  ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری فعالیت ماشین آلات سنگین این اداره کل ۱۴۰۰۰ ساعت بوده که در سطح استان مشغول انجام وظایف محوله و خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی سطح استان بوده اند.

سپاهی تصریح کرد:علاوه بر فعالیت های تعمیر و نگهداری ماشین آلات، در سال جاری بازسازی ۴ دستگاه ماشین آلات راهداری با تخصیص اعتبار از محل اعتبارات ملی در حال برنامه ریزی است.

وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ علاوه بر انجام فعالیت های مستمر راهداری در مواقع بحران ، مشخصات ۷ دستگاه کامیون برای حمل کالاهای اساسی از بنادر به ستاد اعلام شده که در صورت ضرورت اعزام خواهند شد.

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم سازمان راهداری، نگهداری و آماده به کار بودن ماشین آلات راهداری و بروز رسانی دستگاه جهت خدمات رسانی بیشتر به کاربران جاده ای است.

تعمیرات ۶۶۵ مورد ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی