شناسهٔ خبر: 111743 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد؛

بازدید و برگزاری پنجاه و دومین جلسه کنترل پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد

باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد پنجاه و دومین جلسه کنترل پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد با هدف رفع موانع اجرایی و تسریع در انجام پروژه و بهربرداری از باند پر ترافیک ترین فرودگاه کشور برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ پنجاه و دومین جلسه کنترل پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد با هدف رفع موانع اجرایی و تسریع در انجام پروژه و بهربرداری از باند پر ترافیک ترین فرودگاه کشور برگزار شد.

  این جلسه و بازدید از محل پروژه با حضور سیدی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، میرشفیع مشاور و نماینده وزیر در امور زیربنایی، حیدری معاون وزیر و رییس مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این بازدید که پیرو دستور وزیر راه وشهرسازی مبنی بر رفع موانع اجرایی و تسریع در انجام پروژه و بهره برداری از باند پر ترافیک ترین فرودگاه کشور انجام شد، حضار در جریان برنامه اجرایی و موانع موجود قرار گرفتند.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ در این جلسه مقرر شد در خصوص برخی موانع موجود از جمله تامین گازوییل کارخانه آسفالت و حذف موانع موجود در اطراف باند رهنمون لازم از مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و دیگر مسولان ذیربط کسب و هر چه سریعتر دستورات لازم جهت تسریع پروژه صادر شود.