شناسهٔ خبر: 111822 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد:

همدلی و تعامل خانواده نظام مهندسی استان مهمترین عامل در اجرای صحیح مقررات ملی ساختمان

نظام مهندسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، همکاری و تعامل اعضای هیات مدیره را مهمترین عنصر در اجرای وظایف محوله به بهترین نحو در مسیر قوانین عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، مهرداد آهکی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، در نشست با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، بر ضرورت هم افزایی و همکاری بیشتر هیات مدیره تاکید نموده و لازمه حرکت صحیح در راستای اجزای مقررات ملی و ساختمان در استان را، حرکت منسجم، یکصدا و یکدست اعضای هیات مدیره در مسیر قوانین عنوان کرد.

آهکی افزود: ارتقا کیفی خدمات مهندسی، آ موزش مهندسان، ترویج مقررات ملی و درس گرفتن از حوادث، مهمترین وظایف خانواده نظام مهندسی است که در سایه همکاری و تعامل تحقق می یابد.

مدیر کل راه و شهرسازی در ادامه، افزود: اداره کل راه و شهرسازی همواره به عنوان عضوی از خانواده بزرگ عمران و توسعه، با توجه به تکالیف و اختیارات خود، ناظر بر اجرای قوانین در این حوزه خواهد بود.

در پایان، اعضای هیات مدیره با بیان مشکلات، پیشنهادات و موارد مورد نظر خود، استمرار در برگزاری این جلسات را در جهت ایجاد همدلی و تعامل بیشتر موثر خواندند.