شناسهٔ خبر: 111841 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خبر داد؛

خط کشی ۵۰۰ کیلومتر از محورهای استان قزوین/ آماده‌باش ۲۴ باب راهدارخانه به منظور خدمات‌رسانی به مسافران تابستانی

جاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آماده‌باش ۲۴ باب راهدارخانه این استان به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران تابستانی و خط کشی ۵۰۰ کیلومتر از محورهای این استان خبر داد.

جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، ‌در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از آمادگی کامل محورهای این استان به منظور تردد مسافران تابستانی خبر داد و گفت: تقریبا ۲۰ کیلومتر از محورهای شریانی این استان لکه‌گیری و روکش شده و ۱۱ کیلومتر از راه‌های فرعی و ۱۴ کیلومتر از راه‌های روستایی نیز تا به امروز آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ کیلومتر خط کشی محور انجام شده است، عنوان کرد: گشت‌های راهداری در ۲۴ نقطه مستقر هستند و برای تابستان ۳۵ تیم عملیاتی را مدنظر قرار داده‌ایم.

حق‌لطفی اقدامات مرتبط با شانه‌سازی را تشریح کرد و گفت: ایمن سازی نقاط را نیز در دستور کار داریم و روی روشنایی ۱۰ نقطه اقداماتی را انجام داده‌ایم که تاکنون پنج نقطه روشن شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با تاکید بر اینکه برای ارائه خدمات تابستانی به ۲۴ باب راهدارخانه در سطح استان اعلام آماده‌باش شده است، اظهار کرد: برای این طرح ۲۲۰ دستگاه از انواع ماشین آلات و ۲۷۰ پرسنل راهدار در نظر گرفته شده است تا خدمات‌رسانی در تابستان به بهترین نحو صورت گیرد.