شناسهٔ خبر: 11186 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات سفر وزیر راه و شهرسازی به گیلان

افتتاح بزرگترین حوضچه بنادر شمالی و حاشیه دریای خزر / بهره‌برداری از چند طرح در گیلان

بندر انزلی افتتاح بزرگترین حوضچه بنادر شمالی و حاشیه دریای خزر در بندر انزلی و بهره‌برداری از چند طرح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان گیلان صورت می‌گیرد.

سید علی نعیمی مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام این خبر گفت: این اسکله که با هزینه ای بالغ بر ۱۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است دارای مجهزترین ترمینال مسافری در حاشیه دریای خزر بوده که این امر از ارزش بسیار بالایی برای کشور برخوردار خواهد بود.

نعیمی در ادامه با بیان این مطلب که ساخت و تکمیل این اسکله چهار سال به طول انجامیده گفت: این اسکله دارای بازوی شرقی به طول یکهزار و ۶۶۲ متر، بازوی غربی یکهزار و ۶۶۹ متر، اسکله مسافری ۱۱۰ متر، حوضچه جدید به مساحت ۸۰ هکتار و ترمینال مسافری به زیربنای یکهزار و ۶۵۰ متر مربع است که امروز با حضور دکتر عباس آخوندی به افتتاح خواهد رسید.

شعبانعلی خاوری مدیر کل اداره راه و شهرسازی گیلان نیز در خصوص سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به این استان به خبرنگار ما اعلام کرد: امروز از هشت هزار و ۱۱ واحد مسکن مهر در سطح استان، ۲۹۵ کیلومتر آسفالت راه روستایی و همچنین ۱۱۹ کیلومتر روکش راه شریانی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان با حضور وزیر محترم راه بهره برداری خواهد شد./

نظر شما