شناسهٔ خبر: 111921 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته های آتی انجام می شود:

آغاز به کار ۲۵ هزار واحد مسکن ملی در سطح استان همدان

یوسفی 2 سرپرست اسبق اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: به زودی شروع عملیات اجرایی ۲۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان همدان انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)،  عزیزاله یوسفی با ارائه گزارش عملکرد چهار ماهه خود در آیین تکریم و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: در هفته های آتی  ۵۰۰ واحد مسکن در تویسرکان، ۳ هزار و ۲۰۰ واحد در نهاوند و ۵۰۴ واحد در رزن کلنگ زنی خواهد شد.

وی ادامه داد : ۱۲۱ هزار نفر متقاضی در سطح استان داشتیم که از این تعداد ۳۵ هزار نفر تا کنون واجد شرایط بودند و تا ۱۵ تیر ماه ۱۷ هزار نفر نیز تعیین تکلیف خواهند شد.

یوسفی با اشاره به جذب ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی عنوان کرد: از مجموع ۲۲۲ میلیارد تومان منابع ملی و استانی توانستیم ۶۰ درصد آن را جذب نماییم.

وی افزود: اعتبارات در حوزه راهسازی، مساکن ملی و بازآفرینی شهری ۳۵ میلیارد تومان بود که با اضافه نمودن ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۵۵ میلیارد تومان قیر جذب نماییم.

وی با اشاره به اقدامات خود در حوزه شهرسازی و معماری گفت: تهیه طرح جامع ۳ شهر تویسرکان، اسدآباد و همدان به اتمام رسیده و نقشه های پایه ۵ شهر نیز آماده شده است.

یوسفی اضافه کرد: فرآیند مناقصه تهیه طرح بافت تاریخی همدان انجام شده و انتخاب مشاور در آینده صورت خواهد گرفت.