شناسهٔ خبر: 111971 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی به دیدار خانواده شهید زرتشتی یزد رفت

دیدار با خانواده شهید زرتشتی 1.JPG مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با سفر به استان یزد از خانواده تنها شهید زرتشتی این استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)،حمید مردانیان مشاوره وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در سفر دو روزه خود به استان یزد و پس از شرکت در اولین یادواره شهدا و ایثارگران ادارات و دستگاههای تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان یزد، با خانواده شهید زرتشتی، شهید رستم مهربان آذرباد دیدار کرد.

 مردانیان در این دیدار که با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد انجام شد، همدلی و اتحاد زرتشتیان با مسلمانان در سالیان طولانی را یادآور شد و به نشانه اتحاد و همبستگی و همزبانی دست پدر شهید رستم مهربان آذرباد را بوسید.

 وی به همزیستی و همزبانی زرتشتی ها با مردم یزد اشاره کرد و گفت: این همزیستی، همدلی و اتحاد بین ادیان مختلف در استان یزد الگو و زبانزد در کشور است.

مردانیان حضور اقلیت های مذهبی در دوران دفاع مقدس و حمایت از انقلاب را، نشان از اتحاد ملی و هویت جمعی همه ایرانیان دانست و افزود: امروزه بازخوانی دوران دفاع مقدس به عنوان برهه ای از تاریخ تابناک انقلاب در جهت حرکت و نگه داشت پیوندهای ملی و دینی برای عبور از بحران­ های نوظهور کارآمد است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران تصریح کرد: مروری بر تاریخچه هشت سال دفاع مقدس گویای همبستگی این اقوام و اقلیت­ های دینی در جهت دفاع از میهن اسلامی است.