شناسهٔ خبر: 112114 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد:

ثبت بیش از ۴ میلیون و ۱۱۷ هزار تردد در استان اردبیل

دوربین رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:در سه ماهه گذشته ۴ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۳۲۹ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل –گرمی گفت:این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۳ میلیون و ۵۹ هزار و ۸۱۵ تردد بود ۳۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با اشاره به رشد ۳۶ درصدی تردد در مبادی ورودی استان تصریح کرد:در فصل بهار۲ میلیون و ۶۳ هزار و ۵۵۵ تردد در مبادی ورودی و ۲ میلیون و ۵۴ هزار و ۷۷۴ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل محورهای اردبیل- آستارا وبالعکس،اردبیل- نیر (شام اسبی) وبالعکس و همچنین اردبیل-مغان سه راهی صحرا را دارای بیشترین تردد عنوان کرد و گفت:محور اردبیل- آستارا و بالعکس با ثبت ۳ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۷۰۶ ترددجزوه محورهای پرتردد استان بود.

نسیمی با بیان اینکه ۸ درصد از کل تردد ها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است اظهار داشت: هم اکنون ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان فعال هستند.

وی هوشمندسازی جاده های استان را از اولویت های مهم اداره کل راهداری برشمرد و افزود:با هوشمند سازی جاده های استان شاهد ارتقای ایمنی در جاده ها خواهیم بود.

وی از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.