شناسهٔ خبر: 112173 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره کالای راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد:

صدور ۶۱ هزار و ۷۷۹ برگ بارنامه در استان اردبیل

صدور بارنامه سیستان وبلوچستان رئیس اداره کالای راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:در فصل بهار ۶۱ هزار و ۷۷۹ برگ بارنامه در استان اردبیل صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،وحید میرمحمدی دربازدید از شرکت های حمل ونقل کالای شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه این میزان در مدت مشابه سال گذشته حدود ۷۱ هزار و ۵۵۷ برگ بارنامه بود گفت:شهرستان های اردبیل،پارس آباد،نمین و بیله سوار بیشترین صدور برگ بارنامه رادر سه ماهه گذشته  به خود اختصاص داده اند.

وی در مدت یاد شده از جابجایی حدود ۸۷۸ هزار و ۳۶۶ تن کالا در استان اردبیل خبردادو تصریح کرد:وضعیت  حمل ونقل کالا وبار در استان کاملا عادی و روان است.

رئیس اداره کالای راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل عمده کالاهای صادر شده را سیمان فله ای و کیسه ای،شمش آهن،گندم،ام دی اف،آب معدنی،گازوئیل و بنزین برشمرد و بیان کرد:شهرستان اردبیل، پارس آباد وبیله سوار بیشترین میزان حمل کالا را در بین سایر شهرستان ها به خود اختصاص داده اند.

میرمحمدی فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا را دراستان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:بیش از ۱۲ هزار راننده در حوزه کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

وی از فعالیت ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان  و ۲ پایانه کالا در استان اردبیل خبردادو گفت:رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت ها را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع و قت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.