شناسهٔ خبر: 112175 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال صورت پذیرفت

بهره‌برداری از پروژه ساخت راه روستایی «ده حسین» در شهرستان شازند

طرح واکنش سریع استان مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اتمام اجرای لایه آسفالت برای ساخت راه روستایی «ده حسین» به طول پنج کیلومتر در شهرستان شازند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، مسیر ساخت راه‌های روستایی استان را هموار عنوان کرد و افزود: امسال شاهد تحقق وعده‌های داده شده برای ساخت راه‌های روستایی در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

وی با اشاره به پایان عملیات اجرای لایه آسفالت راه روستایی ده حسین در شهرستان شازند خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح، روستای ده حسین از راه آسفالته به طول پنج کیلومتر برخوردار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی هزینه فاز نهایی ساخت راه روستایی ده حسین را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تکمیل این طرح و اجرای لایه آسفالت آن در اقدامی جهادی ظرف مدت دو هفته اخیر انجام شد.

وی اظهار داشت: راه‌های روستایی استان مرکزی بر اساس اولویت‌های تعیین شده برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار و جذب اعتبارات لازم با همکاری فرمانداران شهرستان‌ها و بسیج سازندگی استان در مسیر خوبی قرار گرفته و در صورت تداوم این همکاری‌ها بزودی شاهد برخورداری تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان در آینده‌ای نزدیک خواهیم شد.

جهانی در ادامه راه‌های روستایی استان را نمادی از اراده دولت برای توسعه و پیشرفت روستاها برشمرد و افزود: بی شک با برخورداری روستاها از راه آسفالته، تولید محصولات کشاورزی و دامداری نیز در روستاها ارتقاء یافته و نحوه انتقال محصولات کشاورزی به بازار عرضه تسهیل خواهد یافت.