شناسهٔ خبر: 112241 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

بازگشایی سه محور مسدود شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان

سیل کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از بازگشایی سه مسیر مسدود شده این استان با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری خبر داد.

جلال‌الدین قادری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی جدید و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق، گفت: از روز گذشته در جنوب این استان سه مسیر ایرانشهر-مهرستان، قصرقند-نیکشهر و فنوج_ اسپکه مسدود شد که با تلاش نیروهای راهداری این اداره کل این مسیرها بازگشایی شد.

وی افزود: همزمان با هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید در مناطق جنوبی استان ۳۴۰ نیروی راهداری این اداره کل در قالب ۳۰ اکیپ با ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک و دو دستگاه ماشین آلات بخش خصوصی در آماده باش کامل درآمدند و اقدام به خدمات رسانی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط جوی حاکم در این استان برای روزهای آینده به رانندگان و کاربران جاده‌ای تاکید کرد: رانندگان ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری در مواقع لزوم حتما پیش از عزیمت به سفر، از طریق تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند تا دچار مشکلات احتمالی ناشی از شرایط ناپایدار جوی در طول راه ها نشوند.