شناسهٔ خبر: 112302 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

تعیین مهلت سه ماهه برای عملیاتی شدن شناور دریاپاک در بوشهر/ روند ساخت ۱۸ شناور راهنمابر و یگان گشت بنادر ارزیابی شد

بازدید معاون دریایی سازمان بنادر از اسکله شهید محلاتی بوشهر سازمان بنادر و دریانوردی، برای عملیاتی شدن شناور دریاپاک بوشهر، مهلت سه ماهه تعیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید علی‌نازی؛ معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از اسکله شهید محلاتی بوشهر با بیان اینکه عملیاتی شدن شناور دریاپاک طی سه ماه آینده بایستی نهایی شود، گفت: استفاده از توان متخصصان داخلی در اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی است که در این مسیر از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نخواهد شد.

در بازدید معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از اسکله شهید محلاتی بوشهر، روند تعمیرات اساسی شناور چند منظوره مقابله با آلودگی، آتشخواری وجست و جو نجات دریایی مورد بررسی گرفت و همچنین روند ساخت ۵ فروند قایق راهنمابر و۱۳فروند شناور گشت ویژه یگان حفاظت بنادر کشور ارزیابی شد.

همچنین محمد شکیبی‌نسب، مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: این استان در حوزه شناورسازی ظرفیت بسیار بالایی دارد که این ظرفیت مورد توجه جدی سازمان بنادر قرار گرفته است.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی افزود: در شرایط تحریمی متخصصان داخلی در صنعت شناورسازی بخوبی ظرفیت‌های خود را به اثبات رساندند که باید در حمایت از توان این متخصصان اهتمام جدی صورت گیرد،