شناسهٔ خبر: 112330 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه شهدای ایلام اعلام کرد؛

کاهش زمان مسیر هوایی ایلام - تهران و بالعکس

فرودگاه ایلام مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: از تاریخ ۲۳ تیرماه مسافت هوایی ایلام - تهران برای تمام شرکت‌های هواپیمایی از یک ساعت به ۴۵ تا ۵۰ دقیقه کاهش پیدا می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ محمدجواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: از تاریخ ۲۳ تیرماه مسافت هوایی ایلام – تهران برای تمام شرکت های هواپیمایی از یک ساعت به ۴۵ تا ۵۰ دقیقه کاهش پیدا می کند

یگانه اظهار کرد: بسته به نوع و سرعت هواپیما مسیر یک ساعته ایلام – تهران بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کاسته می شود.

وی ادامه داد: در مسافت تعریفی جدید، کریدور هوایی ایلام- کرمانشاه- همدان- تهران و برعکس جایگزین مسیر تهران- اراک- خرم آباد- کوهدشت- ایلام و برعکس خواهد شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام تسریع در رسیدن مسافران به مقصد، صرفه جویی در مدت زمان پرواز، کاهش استهلاک و مصرف سوخت هواپیماها و ایرلاین ها را از جمله مزایای این بخشنامه جدید دانست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ایرلاین ها در مسیرهای هوایی ایلام، تهران و مشهد فعال هستند، از رایزنی ها برای ایجاد مسیر هوایی ایلام- کیش نیز خبرداد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ مدیر فرودگاه شهدای ایلام خاطرنشان کرد: در طول هفته ۲۵ پرواز شامل ۵۰ سورتی به مسیرهای ایلام، مشهد و تهران توسط ایرلاین های ایران ایر، ماهان، آسمان و زاگرس انجام می شود.