شناسهٔ خبر: 112334 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درسه ماهه نخست سالجاری صورت گرفت:

ثبت بیش از۸میلیون تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ثبت ۸میلیون و ۸۱۷هزارو۱۰۰تردد توسط ۴۰ دستگاه ترددشماردر۳ماهه نخست سالجاری درسطح محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،ایوب کرد با بیان اینکه میزان تردد نسب به مدت مشابه سال گذشته ۴۰درصد افزایش داشته است،اظهار داشت:دلیل این افزایش تردد،بهبود وضعیت بیماری کرونا و افزایش تمایل مردم به سفر بعد از دوسال محدودیت بیماری کرونا بوده است.

وی ضمن اشاره به سرعت متوسط تردد درمحورهای شمال استان که ۸۶کیلومتر برساعت بوده‌ونسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته، افزود:پرترددترین محورهای حوزه شمال استان درسه ماهه نخست سالجاری به ترتیب محورهای زاهدان_خاش، مرزمیلک_زهک وسه راهی دشتک_زاهدان می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تشریح کرد:میزان تردد ورودی به حوزه شمال استان ۳۶۳هزارو۲۰۹ترددو تردد خروجی ازاین حوزه ۳۵۱هزارو۹۹۳ اعلام شده است.
کرد در پایان خاطر نشان کرد : سامانه ارتباطی ۱۴۱ بصورت شبانه روزی پل ارتباطی مسافرین و کاربران جاده ای با این اداره کل می باشد که آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی،  شرایط آب و هوایی ،‌ انسداد و رخدادهای جاده ای و همچنین دریافت انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است .