شناسهٔ خبر: 112416 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با انتشار خبر در رسانه های جمعی؛

نقش روابط عمومی در تولید اخبار و انتشار مشخص می شود

باوندپور - روابط عمومی کرمانشاه رییس اداره روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: نقش روابط عمومی در تولید، انعکاس اخبار مهم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) محمود باوندپور گفت: روابط عمومی این اداره کل توانسته است در ۳ ماهه سالجاری با تولید اخبار و پوشش اقدامات صورت گرفته جزء ۳ استان برتر کشور در تولید اخبار باشد.

وی گفت: روابط عمومی ﺁﻳﻨﻪﺍﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﻌﻜﺎﺱ ﺩﻗﻴﻖ ﺭﺧﺪﺍﺩﻫﺎﻱ ﺩﺭﻭﻥ ﻭ ﺑﺮﻭﻥ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺳت، حوزه فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بسیار گسترده است و با تلاش در جهت اطلاع رسانی از زحمات شبانه روزی همکاران توانسته ایم در بهار سالجاری جاری مقام سوم در تولید خبر را کسب کنیم.

باوندپور عنوان کرد، مستند سازی مراسم و تشریفات، افکارسنجی و پژوهش، تبدیل داده های جمع آوری شده به اطلاعات برای تصمیم سازی مقامات مافوق، تولید کلیپ، محتوای گرافیکی از جمله ﻓﻌﺎﻟﻴت های روابط عمومی است.

باوندپور بیان کرد: ارتباط مستمر، مؤثر و نظام مند با اصحاب رسانه‌ در بخش­های مختلف به ویژه در حوزه حمل و نقل و راهداری، بهره مندی از توانمندی رسانه های مجازی و مکتوب از عوامل موفقیت روابط عمومی در انعکاس عملکرد سازمان یا ارگان مربوطه است.

رییس اداره روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی خبرنگاران استان کرمانشاه که در راستای انعکاس اخبار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اقدام کرده اند گفت: همراهی، همدلی و تعامل همیشگی خبرگزاری ها، خبرنگاران، نشریات مکتوب، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارتخانه و همکاران پر تلاش در خبرگزاری وزارت راه و شهرسازی نهایت تقدیر و تشکر مینمایم.

باوندپور در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم با عمل به وظیفه خود به عنوان انعکاس‌ دهنده دستاوردهای کارکنان تلاشگر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام/