شناسهٔ خبر: 112446 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

تصویب کلیات طرح جامع و تفصیلی اراضی ۶۸۰ هکتاری شورین

استانداری همدان 2 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از تصویب کلیات طرح جامع و تفصیلی اراضی ۶۸۰ هکتاری شورین در جهت طرح نهضت ملی مسکن خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، جلسه کارگروه زیربنایی توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست به ریاست استاندار و با حضور معاون امور عمرانی و به دبیری اداره کل راه و شهرسازی تشکیل و دو طرح شاخص در حوزه نهضت ملی مسکن در راستای سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم به منظور خانه دار شدن متقاضیان مسکن در شهر همدان به تصویب رسید.

"ایوب اسدالهی" عنوان کرد: کلیات طرح جامع و تفصیلی اراضی ۶۸۰ هکتاری شورین در شرق شهر همدان پس از توضیحات ارائه شده توسط مشاور طرح و مباحث کارشناسی متعدد انجام شده پیرامون آن که در جلسات متعدد در این اداره کل بررسی شده بود مورد موافقت اعضا قرار گرفت .

سرپرست اداره کل در ادامه گفت : به طور خاص طرح منطقه ۸۴ هکتاری این اراضی به منظور عملیاتی کردن ساخت مسکن نهضت ملی در شهر همدان مورد بحث و بررسی و موافقت قرار گرفت.

وی در پایان یادآورشد: همچنین طرح پیشنهادی مجتمع مسکونی هزار واحدی واقع در اراضی موسوم به حصار حاج شمسعلی نیز پس از ارائه طرح آن توسط مشاور مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند تامین مسکن برای اقشار مختلف در اسرع وقت و با شتاب بیشتری صورت پذیرد.