شناسهٔ خبر: 112452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

تعاونی های مسکن ضعیف در کوتاه ترین زمان تعیین تکلیف می شوند

شورای مسکن استان کرمانشاه مهرداد آهکی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، از تاکید استاندار بر تعیین تکلیف هر چه سریعتر تعاونی های مسکن فاقد صلاحیت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، مهرداد آهکی، به استناد دستورات استاندار در مقام رئیس شورای مسکن استان گفت: باید به وضعیت تعاونی های مسکن استان رسیدگی شده و تعاونی های مسکنی که توانایی لازم در انجام تعهدات را ندارند تعیین تکلیف و حتی در صورت لزوم کنار گذاشته شوند و پروژه ها به تعاونی های با قابلیت سپرده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، تصریح کرد: بنا به تاکید استاندار، کلیه دستگاه های ذیربط در طرح ملی مسکن بدون استثنا مکلف به ارائه گزارش های مستند و شفاف هستند.

آهکی افزود: یکی از مصوبات این نشست، اعلام آمادگی اداره کل راه و شهرسازی و فرمانداران سراسر استان به منظور استقبال و حمایت از طرح های خود مالکی است، که برای این مهم استفاده از بافتهای فرسوده هم در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است، این نشست با حضور امیری مقدم استاندار کرمانشاه بعنوان یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای مسکن، به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه برگزار شد.