شناسهٔ خبر: 112456 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معارفه سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

توديع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی در این استان را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، طی حکمی از سوی عباس یوسف زاده مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، عبدالحسین حیدری به سمت سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی منصوب شد.

یوسف زاده در آیین معارفه سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نهضت ملی مسکن را از اولویت های اصلی این اداره کل دانست و اظهار داشت: براساس قانون جهش ساخت مسکن تمامی دستگاههای اجرایی و نهادها موظف به همکاری در زمینه تحقق اهداف نهضت ملی ساخت مسکن هستند.

وی افزود: در نهضت ملی مسکن هدف اصلی صرفا خانه سازی نیست بلکه شهرسازی است و تصمیم داریم برای مردم زمینه استفاده از تمامی امکانات در بخش های بهداشتی، آموزشی و ورزشی و حمل و نقل فراهم شود.

در این مراسم که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و روسای ادارات ستادی این اداره کل در محل این اداره کل برگزار شد عبدالحسین حیدری به عنوان سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  معرفی و از زحمات فرهاد نوریان سرپرست پیشین این اداره تقدیر شد.

در بخشی از این حکم آمده است، با توجه به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی منصوب تا با استعانت از خداوند متعال و با رعایت قوانین و ضوابط مربوطه، تکریم ارباب رجوعان محترم و تحت نظر اینجانب، نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

حیدری قبل از این انتصاب در سمت های خبرنگار و مدیر خبرگزاری مهر در استان خراسان شمالی، روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، روابط عمومی اداره کل راه و ترابری و راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز انجام وظیفه کرده است.