شناسهٔ خبر: 11252 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت انجام شد:

افتتاح پروژه‌های عمرانی استان فارس با اعتباری بیش از یک هزار میلیارد ریال

راهسازی مدیرکل راه و شهرسازی فارس از افتتاح پروژه‌های راه و مسکن با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

هوشنگ عشایری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص پروژه‌های افتتاحی استان در این هفته اعلام کرد: بهره برداری از ۲۲۵ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال و همچنین ۲۵ کیلومتر بزرگراه از پروژه‌های مهم افتتاحی هفته دولت در استان فارس به شمار می‌رود.

وی در ادامه افزود: همچنین بزرگراه محور قدیم فسا– داراب، بزرگراه رونیز – پلیس راه فسا و زرقان – لپویی هرکدام به طول پنج کیلومتر از جمله پروژه های بزرگراهی استان محسوب می شوند.

وی درباره پروژه‌های قابل افتتاح حوزه راهداری نیز گفت: روکش آسفالت ۵۳۰ کیلومتر محورهای استان با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیارد ریال، روشنایی، تکمیل و بهسازی واحدهای راهداری، تعمیرات و نگهداری پل‌ها و رفع نقاط پرحادثه با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال نیز در این مدت به بهره برداری رسید.

عشایری از افتتاح پنج هزار واحد مسکن مهر در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس خبر داد و افزود: واحدهای مسکن مهر استان با پرداخت ۳۸۸ میلیارد ریال تسهیلات افتتاح و تحویل متقاضیان می شود./

نظر شما