شناسهٔ خبر: 112589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری استان قزوین:‌

۶ مجتمع خدماتی رفاهی در قزوین تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مجتمع های خدماتی رفاهی سیستان و بلوچستان معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:تا پایان سال جاری ۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در این استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، امیر علی‌پور گفت: در حال حاضر ۳۶ مجتمع خدماتی رفاهی در استان مشغول فعالیت و ۲۱ مجتمع نیز در حال احداث هستند که امسال ۶ واحد از آنها بهره برداری می‌شود.

وی اضافه کرد:ارتقای ایمنی سفرها و کاهش تصادفات، ارایه خدمات متمرکز و مناسب و کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، تسریع در دسترسی رانندگان و مسافران و روان‌سازی ترافیک از جمله مزایای فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی است.

علی‌پور ادامه داد:این مجتمع ها با انواع خدمات رفاهی چون رستوران، جایگاه سوخت، نمازخانه و سرویس بهداشتی و واحدهای تجاری طوری طراحی شده اند که به نیازهای مختلف رانندگان و مسافران پاسخ دهند.

وی، ارتقای کمی و کیفی خدمات این مجتمع‌ها را از برنامه‌ها و اهداف مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد و گفت:به منظور ارایه هرچه بهتر خدمات این مجتمع‌ها به کاربران جاده‌ای از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ بازدید از این مجتمع ها توسط کمیته نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی انجام شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:کمیته نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی متشکل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی به طور مستمر بر نحوه فعالیت این مجتمع‌ها به ویژه از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت دارد.