شناسهٔ خبر: 112621 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان خبر داد:

بررسی بیش از ۵۲ درصد درخواست های مردمی در طرح واکنش سریع

طرح واکنش سریع سمنان.jpg رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت ۵۷۷ مورد درخواست مردمی و کاربران جاده‌ای و بررسی بررسی بیش از ۵۲ درصد درخواست های در طرح واکنش سریع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وحید صداقت عنوان نمود: از آغاز اجرای این طرح همزمان با آغاز دهه کرامت ۵۷۷ مورد درخواست از سوی مردم و کاربران جاده ای در راستای رفع نواقص جاده ها گزارش شده که با تلاش راهداران خدوم بیش از ۳۰۰ مورد اصلاح صورت گرفته است.

وی افزود: از مجموع درخواست های ثبت شده از سوی کاربران جهت رفع نواقص جاده‌ای، تعداد ۴۴۸ مورد مربوط به رفع چاله موجود در سطح راه‌ها و ۶۷ مورد مربوط به پاکسازی اجسام‌ زاید از سطح راه بوده است.

صداقت اظهار داشت: ۲۷ مورد از درخواست‌های کاربران جهت رفع خرابی روسازی راه‌ها ، ۳۵ مورد مربوط به رفع نقص حفاظ‌های آسیب دیده در جاده و علایم بوده است.

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان تصریح کرد: طی بازدیدهای بعمل آمده از راه‌های ارتباطی در حوزه استحفاظی و شناسایی نقاط دارای اولویت اجرایی و بررسی کارشناسان مربوطه، با بسیج کامل راهداران استان و بهره‌گیری از تمام توان لجستیکی گام بلندی در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها در قالب اجرای طرح واکنش سریع برداشته شده است و کماکان ادامه خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد:  از تمامی کاربران جاده‌ای بویژه رانندگان حرفه‌ای که در سطح راه‌های استان تردد می‌کنند دعوت می‌شود در این پویش مردمی حضور یافته و درصورت مواجهه با نواقص جاده‌ای که نیاز به اقدام سریع دارند، با سامانه‌های ارتباطی ۱۴۱ مشکلات مورد نظر را گزارش دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع نواقص اقدام لازم صورت پذیرد.