شناسهٔ خبر: 112748 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد؛

پروژه احداث سایت رادار تنگ ریز نقش بسزایی در ایمنی فضای کشور دارد

پروژه احداث سایت رادار تنگ ریز سرپرست معاونت عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پروژه احداث سایت رادار تنگ ریز نقش بسزایی در ایمنی فضای کشور دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ فرشید گلیج سرپرست معاونت عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پروژه احداث سایت رادار تنگ ریز نقش بسزایی در ایمنی فضای کشور دارد.

گلیج  در بازدید از پروژه در حال احداث سایت رادار تنگ ریز، اظهار کرد: انتظار می رود روند احداث سایت و نصب تجهیزات راداری براساس برنامه زمان بندی به پایان برسد.

در جریان این بازدید، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گزارش مبسوطی از وضعیت فعلی پروژه در دست اجرا و روند تکمیل آن ارائه داد و گفت: در حال حاضر این پروژه دارای پیشرفت ۷۵ درصدی بوده و براساس تعهدات پیمانکار، فرایند احداث ساختمان اصلی سایت، محوطه سازی و حصارکشی طی دو ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

غلامرضا کریم آقایی گفت: با تکمیل احداث سایت و نصب رادار گام موثری در افزایش پوشش راداری جنوب کشور و ارتقای شاخص های ایمنی برداشته می شود.

سرپرست معاونت عملیات فرودگاهی در جریان سفر به فارس از بخش های مختلف فرودگاه شیراز از قبیل ترمینال های داخلی و خارجی و اپرون فرودگاه نیز دیدن کرد و دستورات لازم جهت تامین روشنایی اپرون جدید و بهره برداری از آن را صادر کرد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ ؛ در این بازدید محمدرضا زحمتکشان، مدیرکل عمران و توسعه و سیامک بهنام، مدیرکل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌ها نیز حضور داشتند.