شناسهٔ خبر: 112808 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد :‌

بهره‌برداری از ۲باب مجتمع خدماتی – رفاهی در استان زنجان تا پایان سال ۱۴۰۱

مجتمع های خدماتی- رفاهی  رئیس اداره سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان  گفت:تا پایان سال جاری ۲ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی جدید در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان )، حسن کلانتری گفت: ۲۷  باب مجتمع خدماتی رفاهی در استان در حال بهره‌برداری هستند  و  ۲۱  مجتمع نیز در حال احداث که تا پایان سالجاری ۲  باب  از آنها بهره برداری می‌شود. ضمن آنکه فاز توسعه  یک مجتمع درحال بهره برداری با زیربنای  ۵۷۲۰  اتمام و به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: بهبود کیفیت خدمات این مجتمع‌ها علاوه بر آنکه به گسترش صنعت گردشگری کمک می‌کند ، گامی مؤثر در راستای کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها است و مجتمع‌ها باید متناسب با نیاز و رعایت حال رفاه و آرامش مسافران احداث شود تا باعث ارتقای ایمنی سفرها و کاهش تصادفات، ارائه خدمات متمرکز و مناسب و کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر برای  کاربران جاده باشند.

رئیس اداره سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: مجتمع‌ها خدماتی-رفاهی بین‌راهی  با انواع خدمات رفاهی چون رستوران، جایگاه سوخت، نمازخانه و سرویس بهداشتی و واحدهای تجاری طوری طراحی‌شده‌اند که به نیازهای مختلف رانندگان و مسافران پاسخ دهند به‌منظور ارائه هرچه بهتر خدمات این مجتمع‌ها به کاربران جاده‌ای بازدیدهای کمیته نظارت بر مجتمع‌ها به‌صورت مستمر انجام می‌شود و هرگونه شکایت از وضعیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان از طریق سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰ که مجتمع موظف به نصب آن‌ها درمعرض دید است  قابل وصول است .

 کلانتری درخصوص وضعیت نمازخانه های بین راهی ونظارت برآنها گفت : نمازخانه های مجتمع های خدماتی رفاهی با اهتمام مجتمع داران  و نظارت و کنترل مستمر کمیته نظارت بر نمازخانه های بین راهی متشکل از نمایندگان: ستاد اقامه نماز ،سازمان  میراث فرهنگی و گردشگری، بهداشت، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای و استانداری ، از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده که گزارشهای واصله از سامانه فوق موید این مطلب است.